sâmbătă, 4 februarie 2012

Episodul 15 din T.L.G.

Acest episod m-a uimit prin splendoarea sa si m-a facut sa realizez cateva lucruri despre serial. Cel mai interesant a fost sfarsitul (eu, adorand sfarsiturile cu subintelesuri). Totul ar fi probabil prea perfect daca Emma ar fugi cu Ethan, iar Sutton ar ramane pe locul din viata sa, asa ca, pentru a incalci lucrurile, Emma ramane in locul lui Sutton, iar Sutton fuge cu Ethan.
Personal, asta m-a facut sa nu mai am vise frumoase cu Emma si Ethan, fapt pentru care cei doi sunt cam despartiti.
Oricum, tot sunt curioasa in legatura cu ce se va intampla pe viitor, gandindu-ma adeseori ca vor exista momentele in care The Lying Game este pe la sezonul 6 si cum eu am inceput sa il vad inca de la inceput <3
Sunt mandra de mine ca pe parcursul acestei saptamani am facut mare reclama serialului si cartii, fapt pentru care am si convins cateva persoane sa urmareasca seria. See ya!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu